Stichting BSB

Doel

Stichting Bewegingscentrum Son & Breugel (Stichting BSB) heeft als doel om bewegen voor zoveel mogelijk mensen mogelijk te maken.

Wij vinden het belangrijk mensen zo te ondersteunen dat ze lichamelijk (aarding) en geestelijk (mindfulness) meer in verbinding komen met zichzelf. Men leeft hierdoor meer in evenwicht en balans. Dit schept een betere conditie en gezondheid en meer levensvreugde.

Inleving, betrokkenheid en deskundigheid zijn daarbij onze kernwoorden.

Visie

Waar kan men tegenwoordig nog terecht om in een kleine groep onder deskundige getrainde begeleiding, tegen kostprijs, te bewegen?
De huidige zorgverzekeraars bieden steeds minder vergoedingen voor aangepaste manieren van beweging om daarmee de geestelijke en lichamelijke conditie op peil te houden.

Stichting BSB biedt op unieke wijze de mogelijkheid om, ondanks fysieke beperkingen bij het ouder worden, te kunnen blijven bewegen.

Deskundigheid

Stichting BSB werkt zonder winstoogmerk en functioneert dankzij circa 20 deskundige getrainde vrijwilligers. Hierdoor kunnen de bewegingsbanken en de circuittraining tegen kostprijs worden aangeboden.

Het bestuur van Stichting BSB bestaat uit:
Voorzitter: Kees van der Woude
Penningmeester / accountant: Wim Verkaart
Secretaris: Helma Schoenmakers

Werken bij ons?

Heeft u affiniteit met bewegen? Hart voor de medemens? En een paar uurtjes vrije tijd te besteden?

Wij zijn op zoek naar mensen die vanuit hun achtergrond of kracht ons team vrijwilligers willen komen versterken!

Of dit nu een achtergrond in bewegen/sport, administratie, bestuurservaring, groepswerk, creatief denken, netwerken, aanpakken, begeleiden etc. is. Assistentie is welkom en leeftijd doet er niet toe.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek!  contact