Omschrijving van de werkzaamheden
Je coördineert de dagelijkse gang van zaken van ons bewegingscentrum.
Taken
Je faciliteert de algemene gang van zaken zodat de vrijwillige begeleiding en trainers hun werk kunnen doen. Dit bestaat o.a. ook uit het doen van bestellingen en het aansturen van de collega vrijwilliger op het gebied van de administratie.
Je bent het aanspreekpunt voor zowel cliënten als begeleiding, trainers, beheerder en handyman.
Je informeert het bestuur over lopende zaken en woont evt. een maandelijkse bestuursvergadering bij.
Tevens organiseer je samen met een collega het jaarlijkse uitje, de nieuwjaarsborrel en kies je een eindejaar presentje. Daarnaast organiseer je de begeleidersbijeenkomsten.
Profiel vrijwilliger
Je bent inlevend, hulpvaardig en denkt in oplossingen. Je kunt je goed afstemmen op de persoon tegenover je en hebt affiniteit met bewegen. Bekend zijn met computer programma’s zoals Word, Exel en Webmail, is een voorwaarde.
Je bent een organisatietalent en je bent een ondersteuning voor de ander.
Wat heeft de organisatie jou te bieden
Je werkt in een prettig, sociaal team van vrijwilligers en trainers. De onderlinge sfeer is hartelijk en betrokken. Je wordt intern opgeleid en wegwijs gemaakt in voorkomende werkzaamheden. Na een periode van twee maanden wordt van beide kanten geëvalueerd hoe de bevindingen zijn en word je aangesteld als coördinator van Stichting BSB. Er is dan ruimte voor een vrijwilligersvergoeding tegen de landelijk geldende regels.
Een keer per jaar hebben we een uitje en in januari een nieuwjaarsborrel.
Als vrijwilliger ben je verzekerd binnen de Stichting BSB via de vrijwilligerspolis.
Werktijden
Variabel, maar zeker tien uur per week vast die je zelf in kunt delen.
Heb je interesse in deze functie? Neem dan contact met ons op.